Jay-Z încearcă să crească popularitatea Tidal cu un nou album exclusiv
Jay-Z este fondatorul serviciului de streaming Tidal. Din acest motiv, noul său album va fi disponibil în exclusivitate doar pe serviciul online.
Există foarte multe servicii online de streaming. Tidal, Apple Music, Spotify, Google Music, Deezer și Zonga sunt doar câteva exemple. Din acest motiv, concurența este foarte mare, iar eforturile companiilor de a se diferenția sunt semnificative. Apple Music a ajuns să includă show-uri video originale, în timp ce Tidal oferă albume exclusive pentru streaming.
Tidal se numără printre multele afaceri la cârma cărora se află rapperul Jay-Z. Acesta este și singurul serviciu de streaming care se mândrește cu un nivel de calitate sporit al fluxurilor audio oferite. Dacă plătești aproximativ 18 euro pe lună, te bucur de muzică necompresată, apropiată de calitatea unui vinil sau cd audio original. În altă ordine de idei, respectiva sumă se justifică cu condiția să ai și o pereche de căști sau un sistem audio capabil să redea fiecare detaliu al melodiilor HiFi de pe Tidal.
Jay-Z se pregătește să-și lanseze al 13-lea album solo la finele acestei luni. Anunțul pe marginea acestui subiect a fost făcut în mod previzibil pe Tidal. Tot pe serviciul de streaming proprietar, doritorii se vor putea bucura de noul album începând cu 30 iunie. Albumul este intitulat 4:44, iar pentru promovarea sa a fost publicat pe YouTube teaser-ul de mai sus cu un segment audio din piesa Adnis.
Au trecut patru ani de la ultimul album original al lui Jay-Z. Acela a fost intitulat Magna Carte Holy Grail. La momentul lansării, mai multe publicații l-au clasificat ca fiind cel mai bun album al anului 2013. A fost nominalizat la premiile Grammy pentru cel mai bun album rap și la premiile BET Hip Hop pentru cel mai bun album. Având în vedere experiența în domeniu a lui Jay-Z, noul 4:44 va beneficia probabil de calificative similare.
Singurii care se vor mai putea bucura de albumul lui Jay-Z în ziua lansării, în afară de abonații Tidal, sunt abonații operatorului american de telefonie Sprint. Acest detaliu se datorează faptului că, în urmă cu câteva luni, 33 procente din Tidal au fost achiziționate de Sprint cu suma de 200 milioane de dolari.